TERMINY REALIZACJI:

Wizytówki: 24 godziny
Kalendarze: 1-2 dni robocze
Kubki: 3-4 dni robocze
Ulotki: 1-2 dni robocze
Plakaty: 3-4 dni robocze
dostawa Po zapisaniu do Klubu Przedsiębiorcy
wysyłka gratis!
SPRAWDŹ
Szczegóły
Jeśli szukasz skutecznego sposobu na reklamę swoich produktów lub usług, wykorzystaj potencjał ulotek. Dzięki nim nie tylko poinformujesz odbiorców o aktualnych promocjach, ale i zaistniejesz w świadomości tych, którzy jeszcze nie robili u Ciebie zakupów.
Jaki format ulotki wybrać?
porady
cze 07, 2024
Michał

Jaki format ulotki wybrać?

Jeśli szukasz skutecznego sposobu na reklamę swoich produktów lub usług, wykorzystaj potencjał ulotek. Dzięki nim nie tylko poinformujesz odbiorców o aktualnych promocjach, ale i zaistniejesz w świadomości tych, którzy jeszcze nie robili u Ciebie zakupów. Jaki format ulotki najlepiej wybrać? Dziś wyczerpująco odpowiemy na to pytanie.

Ulotka, która mieści się w dłoni… i w torebce

Nawet jako początkujący przedsiębiorca często chwytasz w dłoń ulotki rozdawane w miejscach o dużym natężeniu pieszych. Kolportaż materiałów reklamowych jest powszechną i jedną z najtańszych praktyk na reklamę firmy. Pewnie niejednokrotnie miałeś okazję przekonać się, że ulotki w większym formacie są dość nieporęczne, zwłaszcza gdy natychmiast chcesz poznać jej zawartość, a akurat wieje wiatr.
Z drugiej strony ulotki zbyt małych rozmiarów są postrzegane jako mało profesjonalne. Pierwsze, co może przychodzić na myśl odbiorcom, to oszczędność kosztów. Czy chcesz, by właśnie w ten sposób postrzegano Twoją firmę? Drogą dedukcji łatwo wywnioskować, że optymalny format ulotki to A5. Z powodzeniem mieści się w dłoni, niełatwo ją zgubić w przepastnej torebce, a przy tym jej rozmiar pozwala na zawarcie czytelnej treści.

AIDA – to nie tylko znana opera

Z całym szacunkiem dla Verdiego, który skomponował w swoim życiu wiele fantastycznych dzieł. AIDA to nie tylko tytuł światowej sławy opery, ale i model powszechnie wykorzystywany w świecie marketingu.
Chcesz, by Twoja ulotka wyróżniała się na tle innych? Zastosuj model AIDA podczas swojego projektu. To akronim z języka angielskiego, który gwarantuje powodzenie materiałów reklamowych. Model AIDA stosuje się, by przyciągnąć uwagę (Attention), wzbudzić zainteresowanie odbiorcy (Interest), sprawić, że będzie chciał kupić dany produkt (Desire) i pobudzić go do działania (Action). Jeśli potrafisz przekuć powyższe hasła w wartościową treść, oprawa graficzna będzie tylko dodatkiem.

Gdzie zaprojektować ulotki?

Jeśli uważasz, że dobry projekt ulotki jest w stanie wykonać wyłącznie doświadczony grafik, jesteś w błędzie. Wielokrotnie udowadnialiśmy naszym klientom, że w Voogo można z powodzeniem stworzyć efektowną ulotkę, a także wizytówki oraz plakaty, bez kierunkowej wiedzy czy umiejętności. Wszystkiego z łatwością dokonasz, uruchamiając kreator ulotek.
Dlaczego warto postawić na samodzielny projekt?
  • nie tracisz czasu na ustalenia z grafikiem,
  • masz kontrolę nad kompozycją projektu i możesz go modyfikować bez końca,
  • wybierasz darmowy szablon ulotki i dopasowujesz do swoich oczekiwań,
  • płacisz o wiele mniej!
A do tego masz zagwarantowaną szybką realizację swojego zamówienia. To najlepsza opcja, gdy masz niewiele czasu na promocję firmowych produktów lub usług, a także ograniczony budżet na rozwój firmy (przynajmniej na początkowym etapie).

Kreator online – klucz do efektownego projektu

Nie musisz instalować dodatkowego oprogramowania na swoim komputerze. Projekt ulotki stworzysz na naszej stronie. Wybierz jeden z proponowanych szablonów i uruchom kreator online (witryna automatycznie przeniesie Cię na stronę po kliknięciu przycisku Projektuj). Tutaj masz okazję wykazać się kreatywnością. Nie potrzebujesz talentu grafika z bogatym portfolio – stworzyliśmy setki gotowych wzorów, które musisz tylko uzupełnić o swój tekst.
Chcesz dodać zdjęcia własnych produktów, logo lub firmową grafikę? Nie ma żadnego problemu. Dowolnie modyfikuj wygląd swojej ulotki, zmieniając położenie poszczególnych elementów.

Materiały reklamowe w spójnej kolorystyce

Identyfikacja wizualna to ważny element strategii biznesowej. Dobór kolorów dla Twojej marki sprawi, że odbiorcy szybciej skojarzą z nimi Twoją ofertę. To ważne, by zastosować tę samą paletę barw w projekcie Twoich ulotek. Dzięki temu już na pierwszy rzut oka będzie jasne, kto stoi za treścią reklamy.
W Voogo możesz zaprojektować ulotki, wizytówki oraz plakaty w spójnej kolorystyce. Wśród naszych szablonów znajdziesz zestawy produktów, które pochodzą z jednej serii. Wystarczy, że określisz format wizytówek oraz pozostałych materiałów, a następnie zaprojektujesz je wszystkie w tym samym stylu. Wyróżnisz się profesjonalnym podejściem, a także zyskasz wiarygodność wśród potencjalnych klientów.

Ulotki jednostronne czy dwustronne?

To jeden z dylematów, przed którym stają przedsiębiorcy. Naszym zdaniem powierzchnia ulotki A5 stwarza znakomity potencjał do reklamy i aż szkoda ograniczać się do jednostronnego nadruku.
Poza tym, jeśli chcesz umieścić wszystko na jednej stronie – ofertę, dane kontaktowe i adresowe, kupon rabatowy, a do tego jeszcze firmowe logo – może z tego wyjść graficzny miszmasz. Takie działania są negatywnie oceniane przez odbiorców, szczególnie tych starszych, dla których priorytetem jest wyraźna i czytelna czcionka, a także przemyślany układ wszystkich elementów. Pamiętaj też o bezwarunkowym odruchu, jakim jest odwracanie ulotki czy wizytówki na drugą stronę. Przekuj ludzką ciekawość w korzyść dla Twojej marki i przygotuj dwustronny nadruk, którym zdobędziesz nowych, lojalnych klientów.

Najnowsze

Komentarze